Fiera Rara's Blog sweet couple......... | rara own uly

sweet couple.........

hello readers......
korang semua nampak x gambar yang kat atas tu.......sweet kan....haha..itu aiman and kak aimi....
diorang pasangan couple yang sepadan sangat kan.....aku harap diorang bahagia sampai bila......
aku percayakan aiman untuk jaga kak aimi......
aiman aku harap kau jangan rosakkan kepercayaan aku terhadap kau......
kau sekarang niy da sombong ngan aku kan mentang2 da adew princess dalam hidup dia kan.....
xpew aku paham la orang da adew princess dalam hidup dia kan....aku paham aku xley nak kacau ko lagi takut kak aimi cemburu kat aku...hahaha x de la aku main2 jew........
tapi kau jangan lah sombong ngan aku...........
btw aku hope korang bahagia okay????????
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara