Fiera Rara's Blog COME BACK TO SHOOL........... | rara own uly

COME BACK TO SHOOL...........

hello readers..........
esok bermulalah semula perjalanan aku sebagai seorang pelajar di tingkatan empat di sekola raja chulan kat ipoh..........aku rasa x sabar2 nak pge ke sekolah dengan semangat baru dan juga azam yang baru untuk tahun 2012 niy sebagai seorang pelajar yang bertanggunjawab,berdedikasi,berdisplin dan terutama sekali ialah berusaha untuk mencapai kejayaan hingga ke menara gading.....hikhik.......
meniti alam persekolah memang agak susah bagi kita sebagai seorang pelajar tapi di dalam diri kita perlu lah adew perasaan ingin berusaha untuk mencapai kejayaan...bila persaan ini ada dalam diri kita baru lah rasa bersemangat untuk belajar dengan tenang..................
rasa rindu menerjah dalam diri aku....rindu kat kawan2,rindu kat cikgu kesayangan aku.......... haha masa kian pantas berlalu dan kini aku berada di tingkatan empat..............
hope sangat hari aku penuh dengan keceriaan untuk meniti alam persekolahan di tingkatan empat pada esok hari pada tarikh 4.1.2012.........SEE YOU GUYS TOMORROW AT SCHOOL YAA.........
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara