Fiera Rara's Blog doll gendut.....i miss you....... | rara own uly

doll gendut.....i miss you.......

hello redears...........
korang nampak gambar kat atas sana....itulah jiha....dia glamour dengan panggilan doll gendut....
haha funny kan......dulu dia satu sekolah ngan aku...............
but now dia kat tasik damai,dia skulah kat sana da...... seriezly aku rindu giler kat dia but bkan aku sorang jew tapi mira pun kalu adew dia msty kita orang lah yang wat suasana kat sekolah tu riuh rendah........... x lagi da coz dia dia xdew kat chulan da.......
btw aku hope kau happy nagn skul baru kau okay.......
kalau adew kesempatan kita bolaeh jumpe kat manew2 pun okay.............
tapi kalu boleh aku nak kau datang balik ke chulan and sama2 ngan kita oang kat sini macam dulu................i miss you a lot and a lot........
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara