Fiera Rara's Blog confuse lah....... | rara own uly

confuse lah.......

hello redaers..........
wei perlu kew dalam hidup seorang perempun di zaman ini perlukan seorang lelaki dalam hidup dia?????please i want to know..........
padahal punya la banyak lelaki yang mintak couple ngan aku tapi satu pun aku x terima....kesian mereka.......bukan aku nak bangga diri nak kata aku niy ramai peminat tapi memang kenyataan yang terlalu ramai mintak couple tapi satu pun aku x terima kenape yea..............
or aku da malaz nak couple??????
entah tolong la seseorang jawab persoalan aku niy...........
tapi kan apew yang best sangat couple kalu asyik couple break  couple break  couple break
couple break  couple break  couple break and then ble nak abis ceritanya...........
x bosan kew asyik macam tu jew...........kalau aku pun bosan.................haish confuse dibuatnya.......
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara