Fiera Rara's Blog missyoulah............ | rara own uly

missyoulah............

hello readers........
aku miss someone niy.........
aku rindu giler ar kat dia????xtau napew aku boley rindu giler kat dia......semalam waktu aku balik skul aku dew nampak dia balik naik motor sorang2...ahh terlepaz rindu aku juga walaupun sekejap......(i mintak maaf i x boley nak kata apew2 coz  ego i terlalu tinggi...walapun i terlalu rindu kat you but i x boleh nak wat apew coz ego i yang halang semuanye biarlah i luahkan perasaan i dekat sini i xnak you tahu......)
btw aku nak sangat bahagia macam kawan2 aku yang laen tapi apekan daya?????
it okay lagipun tahun niy aku nak berazam nak study hard.....hahaha xnak pikir pasal couple2 niy menyakitkan hati jew kan??????hahaha poyo jewlebih.......
padahal jelez sebernarnye tengok orang couple??hahahaha gedik siot..........
btw i miss you a lot but i hate it...................hahahahaha :)


Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara