Fiera Rara's Blog JUST MEMORY.......... | rara own uly

JUST MEMORY..........

hello readers.......
aku nak nak berkongsi satu ceruta tentang kisah hidup aku dengan seseorang yang pernah berada di dalam hati aku sewaktu dahulu.....bagi aku dia seorang yang cukup kriteria sebagai seorang lelaki idaman setiap wanita....bila aku dapat bersama dengan dia aku cukup bahagia berada disamping dia yang tersayang.....sepanjang perhubungan kami...hidup aku sentiasa ceria kerana dia selalu buat aku ketawa and gembira.....aku mersakan yang aku lah orang paling bertuah dapat bersama  dia.....tapi aku dan dia berlainan sekolah jarang bertemu....disebabkan jarang bertemula dia da mula buat perangai.....disebabkan perangai dia lah aku dan dia mengambil keputusan untuk berpisah tapi dia tidak memberikan sebarang jawapan tentang permintaan aku sampailah sekarang.....aku tahu dia susah nak lepaskan aku pergi dari hidup dia tapi aku terpaksa sebab aku x tahan dengan perangai dia......sekarang niy pun dah masuk tahun baru 2012 aku akan anggap dia x wujud dalam hidup aku lagi.....you a memory now capital N............
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara