Fiera Rara's Blog new class..... | rara own uly

new class.....

hello readers......
alhamdulillah akhirnya dapat juga tahu aku masuk kelaz apew......xkira kelaz ape pun tahun niy aku nak belajar bersungguh2 untuk capai kejayaan untuk tahun ini dan akan datang.........aku still dengan classmate aku yang dulu tapi ramai budak lelaki pergi klaz 4rc...it okay tapi kte semua tetap dapat jumpe kat sekolah bila2 masa......tapi yang aku terkejutnye syazni satu kelas ngan aku,aku ingat dia klaz 4rc kesian sarah dia sorang2 kat klaz 4rc....it okay waktu rehat bolaeh jumpe gak kan.....tahun aku klaz 4t and kene ambik perdagangan,ekonomi asas and seni...........
ha seni??????oh my god....dala aku x pandai nak melukis nanty entah apew2 jew yang aku lukis.....
hikhik........jangan aku lukis patung barbie sudah hahaha......
it okay kalau x pandai boleh berlajar kan...........pada sesiapa yang pandai melikis tolong lah ajar kan saya boleh???????????

Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara