Fiera Rara's Blog sad story............. | rara own uly

sad story.............

hello readers.............
hari ini adalah hari pertama aku bersekolah di tingkatan empat and aku gembira sangat tapi kegembiraan aku hanyalah sememntara..........semasa aku menaiki bas untuk kew sekolah aku duduk di sebelah yani kawan akrab aku.....semasa bas aku berhenti di depan balai polis untuk mengambil salah seoranh pelajar wira jaya yani sempat beritahu aku yang dia sedang couple dengan orang yang pernah bertahkta di hati aku.................hancur luluh hati aku dengar yani berbicara seperti itu.......tapi mengapa aku mengeluarkan air mata aku untuk lelaki seperti dia???????KENAPA............bukan kew aku patut buang kisah aku dengan dia jauh2......tapi kenapa aku masih teringat kan dia???????????aku x sanggup nak hadapi semua ini dengan tenang.....tapi mira adew cakap surah aku mencari seseorang untuk aku....tapi aku x mampu kerana hati aku masih terluka dan hati aku dan hancur luluh untuk menerima lelaki lain dalam hidup aku.............
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara