Fiera Rara's Blog hope???? | rara own uly

hope????

hello readers.....
da lame sangat aku menanty dia untuk kembali kat aku.....perlu kew aku menenti dia lagi sedangkan dia dah pun berpunya.....dan xmungkin untuk aku dapatkan dia lagi............
tapi aku betul sayang kan dia,aku tahu aku xpatut menaruh harapan kat dia lagi tapi nak wat camner hati seorang perempuan senang dan mudah diusik oleh seorang manusia yang bergelar lelaki.....kalau korang nak tahu banyak lelaki yang aku caple dia sorang jew yang betul2 aku rasa caple sebelum niy aku just biasa jew tapi bila ngan dia aku rasa bahagia sangat2.........
banyak sangat perkara yang aku lalui bila bersama ngan di..........
sampai haty kau wat aku terseksa kan....terima kasih sayang aku akn ingat apew yg kau wat kat aku......mmg aku terseksa tapi aku still sayang kat kau lah.......
perlu kew aku terus menanti kehadiran dirimu??????????
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara