Fiera Rara's Blog bosan tahap gaban niy...... | rara own uly

bosan tahap gaban niy......

hello readers........
aku niy da bosan tahap nak meletup da niy...hikhikhik :)..........
phne aku bnyk kedit tapi xtahu nak mesej sapew????
nak mcz bf lagi haremmmmm lah haha....mmg xdew lah bf lah beb...sorry to say....
nak mcz mmbr,semua mmbr aku da cple xkan nak kacau mmbr aku yang adew bf kot....
mau cari naya jew kcu orng yg ngh dalam perhubungan niy......cewah ayat xtahan lah :)....
napew aku xnak cari bf????
suka aty aku lah nak or xnak.....haha cowy maen2 jew,entah xterpikir plak nak cari laen selepas dipermaenkan oleh seorang KASANOVA niy.....bagi aku semua laki sama jew, xdew yang laen. da ada gf tapi bila jumpe gurlz yg lagi canti abis lah, mula lah nak naik bulu nak mengtal xbtmpt........ish3 apew niy gf depan mata tu......hahaha
ingat aku niy barang mainan kut kalau nak beli kalau xnak buang dalam tong sampah..haish..
zaman macam niy ramai yang suka wat camtu tambahan pulak lelaki............FULLSTOP


Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara