Fiera Rara's Blog emmmmmmm :( | rara own uly

emmmmmmm :(

hello readers..........
aku rasa cemburu sangat tengok mmbr2 aku yang bahagia ngn bf diorang.........
aku bukannya xnak tapi aku rasa fobia nak couple,aku takut akan terjadi benda yang sama sewaktu aku couple ngn capital N...........kalau korang jadi aku confirm korang akan rasa apew yang aku rasa..........
korang nak tahu apew aku rasa??????
first aku rasa terseksa coz dia maen2 kan aku.............
second aku rasa ditinggalkan coz dia xpenah nak seriez ngn aku.......
third aku rasa kecewa sangat2 coz dia wat aku camniy......
sebab tu aku rasa lelaki mmg xley percaya langsung semua sama jew.............
aku rasa sedih sangat2........
sekarang niy mmbr aku cakap adew orng nak cple ngn aku mmbr wan enth lah aku pun xthu nak wat keputusan berserabut lah...............
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara