Fiera Rara's Blog shitt. | rara own uly

shitt.

hello readers......
couple??????? seriez aku x penah langsung pikirkan pasal couple wat masa sekarang........
aku memang nak adew boyfie......memang lah bosan kalau xdew boyfie tapi aku rasa macam couple niy menyeksakan aku lagi adew lahh....ahhhhh shitttt niy semua pasal jantan x guna tu elok2 aku percayakan lelaki sekarang memang x lahhhh......lelaki hanya manis di mulut jew dalam ????puihhhh macam haremmm......macam mamat sorang tu lahhh......
kalau boley putar kan masa aku x akan couple ngn mamat sengal tu benci aku.....hilang semua kepercayaan aku kat lelaki.....DASAR PLAYBOY SHITTTTTT AHHHH....
kau wat aku hilang kepercayaan aku kat lelaki semuanya disebabkan kau lahhh sengal....


Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara