Fiera Rara's Blog :) | rara own uly

:)

hello readers.........
hari niy,hari paling membosankan dalam hidup aku.....aku sendiri pun x tahu apew punca n sebabnye.....ramai mmbr2 aku yang happy dengan balak mereka masing2,yang aku plak asyik merana jew......cikgu sekolah aku cakap budak lelaki zaman milinium niy x boley dipercayai langsung betul kew???????????
tapi kata2 cikgu itu ada benarnya,coz aku sendiri pun da kene ayat aku sampaikan aku sendiri pun cair mana xnye....dia lah satu2nye lelaki yang aku sayang selain ayah aku sendiri,tapi apew kan daya jodoh aku bkn dengan dia sekarang niy aku terpaksa hidup keseorangan tanpa adew teman yang istimewa disisi aku....xpew family aku kan adew hahahaha :)
don't worry be happy okay!!!!!! yeahhhhh
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara