Fiera Rara's Blog kemurungan..... | rara own uly

kemurungan.....


diam x diam masa kian pantas berlalu tanpa aku sedari kehadirannya.....
aku reda dengan ketentuanmu........apa sajew yang kau berikan padaku aku terima dengan seikhlas yang mungkin.....aku yakin disetiap cubaan dan dugaan yang kau berikan padaku ada hikmahnya..
tapi walau apa pun yang berlaku aku tetap reda......
ya allah kau berikan lah aku kekuatan untuk hadapi semua ini dengan tabah.......
disaat ini aku memerlukan seseorang untuk meluahkan apaew yang aku  rasa........
walaupun aku belum sampai ke tahap itu,aku tetap akan berusaha untuk sampai ke tahap itu......
aku tahu aku bukan manusia yang sempurna kerana tiada manusia yang sempurna melainkan nabi muhammad S.A.W............
aku sedar dengan kelemahan yang aku adew dan aku terima itu dengan seadanya...........
mungkin tiada kejayaan untuk aku disitu........
apa pun aku berharap akan adew kejayaan untuk masa akan datang ditempat lain.....
AMIN............
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara