Fiera Rara's Blog it nonthing to say my dear... | rara own uly

it nonthing to say my dear...


hai readers......
aku masih belum dapat lupakn si dia walau aku dah cuba berusaha untuk lupakn si dia.....aku x tahu manew silap aku sampai aku masih belum boleh lupakan dia...............
mungkin aku terlalu memikirkan si dia disetiap saat dan disetiap detik.....
terlebih dahulu aku nak mintak maaf kat dia....
bukannya aku x jujur tapi tapi keadaan dan masa membataskan.....
aku sedar dengan kesilapan yang aku lakukan......
aku melakukan itu disebabkan kau x penah nak hargai perasaan aku...kau mempermainkan persaan aku.......
manew janji2 kau yang pernah kau katakan pada aku manew???
itulah dikatakan lelaki........ xpenah nak tepati janji yang penah  di lafazkan pada aku sewaktu dulu............
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara