Fiera Rara's Blog friends??? jyeahhhh | rara own uly

friends??? jyeahhhh

hello readers.......
aku kalau kat rumah asyik terperap je dalam bilik,tau sebab ape?? sebab dah tak de benda nak buat terperap jela dalam bilik betul tak??? aku teringin sangat nak spend time satu hari dengan my besties sebab bila aku dengan mereka aku akan asyik ketawa 24jam tahu sebab ape???
sebab mereka niy pandai buat aku ketawa sampai nak pecah perut rasanya.....
by the way aku  happy dapat besties macam korang happy je selalu kan3......
the days were so crazy,itulah kita orang setiap hari ade je benda nak disembangkan n then ketawa bagai nak rak sampai nak pecah perut aku rasa.......kalau korang nak tahu korang lah kawan terbaek yang aku pernah ade sebab bila aku dengan korang aku tak akan rasa alone sebab korang ada dekat dengan aku dan selalu bagi aku happy thankz kawan!!!!!
and sebab itulah aku sanggup kongsi masalah aku dengan korang.baru aku rasa beban aku kurang bila dah luahkan apa yang ada dalam hati aku sebelum niy.tak semestinya aku selalu ketawa kat sekolah aku happy kadang2 sebaliknya n sebab tu juga lah aku ade korang untuk ceriakan aku balik thankz kawan :)
kalau korang ada masa kita keluar sama2 okay?????teringin sangat keluar ngan korang and gila2 ngn korang........
i love my besties:miera,ira,azrin,anna,qistina,erna n ramai lagi lah <3
Like and Comment :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Arrien Amani For Fiera Rara